Werkwijze
Afspraken
Een coachingstraject begint met een gesprek. Dat kan een tweegesprek zijn tussen leraar en coach of een driegesprek tussen leraar, coach en leidinggevende. In dit gesprek komen de ontwikkelvraag, de context en de verwachte concrete resultaten aan bod. Ook maken we afspraken over de wijze waarop de coaching plaatsvindt, over het aantal ontmoetingen en de duur van het traject, over doelen en resultaten en de meting daarvan.
- Afhankelijk van het traject spreken we tussenevaluaties af.
- Na afloop van het traject evalueren we de coaching, eventueel met de betrokken leidinggevende.
- De begeleiding heeft een vertrouwelijk karakter. Over deze begeleiding rapporteer ik niet inhoudelijk aan de leidinggevende. Wel kan ik op verzoek een overzicht van de activiteiten geven.
Advies
In een vrijblijvend gesprek bespreken we de ontwikkelvraag.
- Trainingen
- Begeleidingsvaardigheden
- 5 rollen van de leraar
Locatie en tarieven
Locaties:
- In de klas
- Op school
- In de natuur
- In een coachruimte
Tarieven op aanvraag